دوربین مدار بسته

تولید کننده دوربین مدار بسته و بزرگترین فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته

تولید کننده دوربین مدار بسته و بزرگترین فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته

شرکت پارند سیستم برترین تولید کننده ایرانی دوربین مدار بسته با برند های بسیار حرفه ای و اهمچنین اقتصادی
دوربین مداربسته پرکسیس
دوربین مدار بسته داینا تک
فروشگاه دوربین مدار بسته
خرید دوربین مداربسته

۵۰ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

وارد کننده دوربین مدار بسته 

به دلیل تعداد زیاد وارد کنندگان دوربین های مداربسته که در لیست شرکت های وارد کننده دوربین مداربسته موجود اند انتخاب یک مجموعه و یا یک برند حتی کار سختی می شود اما با کسب اطلاعات بیش تری انتخاب تا حدودی راحت تر می گردد .

واردات دوربین مداربسته از چین سال هاست که صورت می پذیرد و پخش عمده دوربین مداربسته نیز که توسط وارد کنندگان و نمایندگی ها به صورت مستمر ادامه دارد . 

وارد کننده دوربین مدار بسته از چین 

برندهایی که به صورت جعلی خود را بنام کشورهای دیگر همچون انگلیسی، کره‌ای و تایوانی معرفی می نمایند و متاسفانه بازارهای جهانی و همچنین داخلی ایران را نابود و در دید مصرف کننده و همکار بی اعتمادی زیادی به وجود آورده است :

با توجه به ورود بی رویه و اجناس بی کیفیت و نا معتبر از طریق روش های نا صحیح نظیر قاچاق و رقابت شدید در بین واردکنندگان، توزیع کنندگان و فروشندگان دوربین مداربسته و نیز سیستم‌های حفاظتی، باعث به وجود آمدن مشکلاتی از قبیل برندهای ساختگی در بازار ایران شده است.

تا به امروز شرکت ها، فروشگاه ها، تاجران، دلالان و نیز افراد حقیقی با بکار گیری ظاهری زیبا و گرافیکی و طراحی باکس ها، کاتالوگ وبسته های زیبا ویا با طراحی وب سایت های گرافیکی با پسوند دات کام ویا تحت دامنه های کشورهای ساختگی و ابزارهی تبلیغاتی دیگر همکاران را فریب داده و ادعا بر این دارند که این اطلاعات مستندات واقعی می باشند.

بسیاری از تولید کنندگان کنندگان محصولات چینی و حتی غیر چینی, بخاطر مسائل بازرگانی و دغدغه های خاص فروش,  در کشورهای مختلف این امکان را به بازرگانان و یا شرکت هایی با محوریت بازرگانی میدهند که محصول خریداری شده را بتوانند با نام و برند خود وارد بازار نمایند.

از جمله برندهای معتبر دوربین مداربسته کشور چین می‌توان به DALI, IQvision, TVT, Qihan, Genroi, KaanSky, LAvision, HANBANG,TIANDY,SUNELL  اشاره نمود.




  • پارند سیستم
  • ۰
  • ۰

فروش دوربین مدار بسته 

دوربین مدار بسته جزو سیستم ها و تجهیزات کاربردی هستند که می توان از آن ها در اماکن متفاوتی استفاده کرد , دوربین مدار بسته ارزان است در مقایسه با سایر سیستم های امنیتی و می توان با هزینه ی نسبتا پایینی آن ها را تهیه کرد .

فروش دوربین مداربسته در فروشگاه ها و نمایندگی های متفاوتی صورت می پذیرد و می توان بهترین و جدیدترین نوع آن ها را در بازار های فروش این محصولات یافت .

انواع دوربین های مدار بسته با توجه به کارایی که دارند در موارد متعددی از جمله فروشگاه ها و مغازه ها , منازل , اداره ها , بانک ها و .. مورد استفاده قرار گرفته می شوند .

فروش دوربین مداربسته ارزان

این روز ها هر جا که بروید احتمالا دوربین های مداربسته را مشاهده خواهید کرد. فروشگاه ها، خیابان ها، راه رو های منازل مسکونی، اداره ها و بسیاری مکان های دیگر برای اهداف مختلفی از این دستگاه استفاده می کنند. هدف اصلی از نصب دوربین مداربسته معمولا حفظ امنیت است. دوربین مداربسته می تواند هم از وقوع جرم جلوگیری کند و هم در پیگیری جرائم کمک کند.

بسیاری از سارقان با دیدن دوربین های مداربسته ممکن است تصمیمشان عوض شود و دیگر به سراغ اقدام خلاف خود نروند یا حداقل کار آن ها با وجود دوربین ها سخت می شود. بعد از وقوع جرم نیز می توان فیلم های دوربین های مداربسته را بررسی کرد تا راحت تر بتوان افراد خلاف کار را شناسایی کرد.

ممکن است برخی صاحبان کسب و کار بخواهند کارمندان خود و عملکرد آن ها را مورد بررسی قرار دهند. در این گونه موارد نیز دوربین مداربسته می تواند وسیله ای کار آمد باشد.

همانطور که می دانید از نظر قانونی، برای راه اندازی هر کسب و کاری اعم از کوچک و بزرگ، لازم است دوربین مداربسته نصب شود و بدون نصب دوربین نمی توان مجوز های لازم را دریافت کرد.



  • پارند سیستم
  • ۰
  • ۰

دوربین مداربسته praxic

انواع دوربین های مداربسته ای که در بازار موجود هستند در برندها و مارک های مختلفی به فروش می رسند و هر یک از کمپانی های سازنده نیز بر اساس نوع نیاز بازارهای فروش اقدام به تولید دوربین های مداربسته می نمایند .

دوربین مداربسته praxic یکی از برندهای معتبر در زمینه ی سیستم های امنیتی و دوربین مداربسته است , این نوع دوربین ها با کیفیت بسیار بالایی به فروش می رسند و قیمت مناسبی هم دارند که این می تواند قابلیتی ویژه برای این محصولات به شمار آید .

نصب دوربین مداربسته praxic

1.      کابل RG59 سیامزیک

کابل RG59 سیامزیک کابل مورد استفاده برای نصب دوربین های مداربسته می باشد.که از یک کابل ویدیویی و یک کابل برق تشکیل شده است.به همین دلیل به آن سیامز گفته می شود.

2.      پیدا کردن مکان صحیح برای دوربین ها

یک نرم افزار به خصوص برای انتخاب مکان مناسب دوربین های مدار بسته وجود دارد.شما می توانید نقشه مکان یا موقعیت های سقف را در نرم افزار وارد کنید و انتخاب پوشش دوربین مطلوب ،به دست آوردن زاویه ی دید و یک نمونه سه بعدی وطول کانونی لنزهای مورد نیاز را درنمونه نمایشی این نرم افزاربه دست آورید.

3.      در بسیاری از خانه ها دوربین ها درجایی که سقف با دیوار ها برخورد دارد نصب می شوند.

این یک مکان مناسب است به دلیل اینکه دوربین ها را از باد ، باران ، برف  و خورشید محافظت می کند.دوربین های قرارگرفته در نزدیک سقف موقعیت دید مناسبی دارند و کمتر احتمال دارد که تخریب شوند.مزیت دیگر اینکه کابل کشی به صورت ساده انجام میشود.زیرا در بسیاری از منازل فاصله های کوچک و سوراخ هایی برای عبور کابل از دیوار ها  و سقف وجود دارد.

4.      پیدا کردن یک نقطه ورودی از خارج به داخل

خانه ها دارای یک اتاق زیر شیروانی  که یک مکان بسیار عالی برای اجرای تمام خطوط RG59  به داخل است        می باشند.

5.      تعیین یک محل برای DVR  و مانیتوردوربین مداربسته که قرارداده می شوند.

6.       دوربین ها ی مداربسته برای پشتیبانی برقشان به ولتاژ DC  نیازمندند.

خط برق هر دوربین را جداگانه به پریز وصل کنید ویا ازیک جعبه منبع برق تغذیه استفاده کنید که همه ی خطوط برق   دوربین ها را به آن جعبه متصل کنید.در هر صورت شما باید از درستی ولتاژ برقی که دوربین های مداربسته شما     را تامین می کند اطمینان حاصل کنید.

پیشنهاد می شود که DVR  قبل از روشن شدن منبع تغذیه به مانیتور شما متصل شده باشد.

 


  • پارند سیستم
  • ۰
  • ۰

آموزش نصب دوربین مداربسته

نصب دوربین مدار بسته در منزل و یا محل کار از اهمیت زیادی برخوردار است و عدم به کار گیری متخصص باتجربه در این زمینه سبب به بار آوردن خسارات زیادی خواهد شد , چه بسا دوربین مداربسته از کار بیوفتد و یا تجهیزات آن دچار مشکل شود .

آموزش نصب دوربین مداربسته شبکه

نصب دوربین شبکه تا حدودی پیچیده تر از نصب دوربین های آنالوگ است با این حال یادگیری طریقه نصب آن زمان زیادی نمی خواهد. در این مقاله به صورت کوتاه و مختصر طریقه اتصال یک دوربین شبکه به کامپیوتر و گرفتن تصویر آن بر روی کامپیوتر اموزش داده شده است.

به طور کلی دوربین های شبکه دارای نحوه عملکرد تا حدودی متفاوت نسبت به یکدیگر با توجه به برندشان هستند اما نحوه نصب آنها دارای اشتراکاتی است. در این مقاله سعی شده بیشتر به روش مشترک و کلی نصب دوربین های شبکه پرداخته شود.

 

1.   اتصال تغذیه به دوربین: دوربین های شبکه معمولا دارای یک آداپتور به همراه دوربین هستند. برای تغذیه دوربین بهتر است از همان آداپتور و یا آداپتور مناسب دوربین استفاده کنید.

2.   اتصال دوربین به کامپیوتر: برای اتصال دوربین به کامپیوتر باید از یک کابل عادی شبکه استفاده کنید. یک سر کابل باید به خروجی LAN دوربین متصل شده و سر دیگر به LAN کامپیوتر شما متصل شود.

3.   قرائت IP دوربین: بر روی جعبه یا کاتالوگ دوربین می توانید آدرس IP و پسورد اولیه دوربین را پیدا کنید. این آدرس به صورت یک کد چهار سیلابی است (برای مثال 192.168.1.10). هر سیلاب بیش از 255 نخواهد بود.

4.   تنظیم رنج IP کامپیوتر: همانطور که گفته شد هر آدرس IP دارای چهار سیلاب است. به سه سیلاب اول ادرس رنج IP گفته می شود. برای مثال در ادرس IP 192.168.1.15 رنج IP برابر 192.168.1خواهد بود.

5.   PING کردن ادرس IP دوربین: PING کردن به معنای چک کردن اتصال دو تجهیز به هم است. در صورتی که پینگ دوربین را نداشتید بهتر است رنج IP و اتصال سخت افزاری دوربین را مجدد چک کنید.

6.   نصب نرم افزار دوربین: هر دوربین شبکه با توجه به برند خود دارای نرم افزار خاص خود است. این نرم افزارها معمولا تشابهات زیادی با هم دارند. برای پیدا کردن نرم افزار CMS دوربین به CD موجود در جعبه دوربین مراجعه کنید.

7.   اضافه کردن دوربین به نرم افزار: پس از اتمام نصب نرم افزار به قسمت SEARCH DEVICE یا ADD DEVICE در نرم افزار مراجعه کنید.


  • پارند سیستم
  • ۰
  • ۰

بهترین شرکت در نمایشگاه ایپاس

نمایشگاه پلیس یا ایپاس (به انگلیسی: IPAS)، یک نمایشگاه بین‌المللی است که تاکنون ۹ دوره از آن در خلال تابستان توسط یکی از بنیادهای فرهنگی نیروی انتظامی ایران برگزار شده‌است. مهمترین نمایشگاه پلیس هر ساله در استان تهران برگزار می‌گردد.

محل برگزاری در تهران

این نمایشگاه تا سال ۱۳۸۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار گردیده‌است. اما با توجه به شرایط ویژه نمایشگاه بین‌المللی تهران و اخذ بهای بسیار سنگین اجارهٔ غرفه از سوی شرکت کنندگانی که اقدام به عرضه محصولات خارجی می‌نمایند، تصمیماتی مبنی بر برگزاری این نمایشگاه در محلی دیگر برای سال ۱۳۸۹ اتخاذ گردید. با تلاش‌های بنیاد تعاون ناجا، این نمایشگاه در مصلی بزرگ امام خمینی برگزار می‌گردد. با توجه به مشکلات گرمای شدید تابستان در ادوار گذشته تصمیم مبنی بر آن شد تا نمایشگاه ایپاس از سال ۱۳۸۹ در پاییز برگزار گردد.

برگزارکننده

هماهنگ‌کننده و برگزارکنندهٔ این نمایشگاه شرکت ناجی پاس، وابسته به بنیاد تعاون نیروی انتظامی ایران است. این شرکت در سال ۱۳۸۷ به عنوان برترین برگزارکننده نمایشگاه بین‌المللی از سوی نمایشگاه تهران انتخاب گردید.

شرکت کنندگان

در ابتدا اکثر شرکت کنندگان در نمایشگاه ایپاس، نهادهای دولتی یا وابسته به دولت بودند. اما بعد از تصویب قانونی در مجلس که دولت را موظف می‌نمود برخی از اقلام مورد نیاز خود نظیر تجهیزات مربوط به انفورماتیک را از شرکت‌های خصوصی تهیه کند، اشتیاق شرکت‌های خصوصی برای حضور در این نمایشگاه از سال ۱۳۸۶ بسیار بیشتر شد تا جایی که در سال ۱۳۸۸ سهم شرکت کنندگان خصوصی این نمایشگاه به ۵۰ درصد هم رسید.

 بهترین شرکت در نمایشگاه ایپاس در زمینه ی دوربین های مداربسته و سیستم های امنیتی است که هر ساله بر اساس نوع نیاز این ارگان اقدام به طراحی و تولید جدیدترین و بهترین نوع این تجهیزات می نماید .

دوربین مداربسته مهم ترین و کاربردی ترین سیستم های حفاظتی در حیطه ی نیروهای انتظامی و ارگان های مرتبط با آن است و به همین دلیل هم نوع و کیفیت آن از اهمیت زیادی برخوردار است .


  • پارند سیستم
  • ۰
  • ۰

تولید کننده دوربین مدار بسته در ایران

دوربین مداربسته ایرانی با تکنولوژی و فناوری روز ساخت سیستم های امنیتی تولید می شود و به جهت کاربری های امنیتی , حفاظتی مورد استفاده قرار گرفته می شود .

دوربین مدار بسته ساخت ایران با توجه به نوع نیاز افراد و نیز ارگان ها در انواع مختلفی تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرند , تولید دوربین مداربسته اختصاص به یک برند و یا کمپانی خاصی ندارد در این زمینه مجموعه های زیادی هستند که فعالیت می کنند .

چین و بازار دوربین مدار بسته در ایران

در حوزه ی دوربین تحت شبکه و دوربین مدار بسته غلبه بازار چین امری اجتناب ناپذیر محسوب می شود. هنگامی که صحبت از بازار چین به میان می آید نخستین موضوعی که به ذهن متواتر می شود، اجناس ارزان قیمت و با کیفیت متوسط یا پایین است؛ خواه این بازار، بازار دوربین مداربسته و دوربین تحت شبکه باشد و خواه سایر بخش های چرخه تولید. پرسش این جاست که با وضعیت فعلی بازار چین و رشد آن در سطوح اول جهانی آیا این نگاه کماکان نگاه منطقی خواهد بود؟

در زمینه ی دوربین مدار بسته با قاطعیت می توان عنوان نمود که بازار چین در عمل به تنها گزینه ی موجود بدل شده است. تمامی تولید کنندگان مطرح دوربین مدار بسته AHD، دوربین مدار بستهTVI  یا دوربین مدار بسته CVI چینی هستند. البته نمی توان این را به عنوان یک نقطه ی ضعف تلقی نمود.

علت عدم اعتماد خریداران، اعم از ارگان ها و سازمان های بزرگ دولتی و غیر دولتی و یا اشخاص حقیقی به محصولات چینی را باید در دو عامل دیگر جست و جو نمود.

سازندگان چینی با بخش کردن تولیدات خود به سطوح کیفی و قیمتی متنوع در عمل پذیرفته اند از برندینگ تجاری آنان نباید انتظار ثبات داشت. این به این معنی است که به هنگام مواجهه با کالایی با یکی از برند های چینی اعم از DAHUA داهوآ، HIKE VISION هایک ویژن، UNIVIEW یونی وییو، SUNELL سانل و این امکان وجود دارد که محصول سطح کیفیت بسیار متفاوتی نسبت به آن­چه در ذهن خریدار نقش بسته است، چه خوب و چه بد، ارائه دهد.

 

  • پارند سیستم
  • ۰
  • ۰

انواع دوربین های مداربسته 

اگر به فروشگاه هایی که در زمینه ی فروش دوربین های مداربسته و تجهیزات آن ها فعالیت می کنند بزنید در میابید که این محصولات در انواع مختلفی موجود هستند , انواع دوربین های مداربسته دارای قابلیت ها و ویژگی های مختص خود هستند و در کاربری های متفاوتی هم مورد استفاده قرار گرفته می شوند .

قیمت انواع دوربین های مداربسته 

دوربین مداربسته ارزان و یا با قیمت های بالاتری به فروش می رسند و این نوع نیاز شماست که تعیین می کند کدام دوربین با کدام قیمت را تهیه کنید .

با تنظیم صحیح دوربین مداربسته به تمامی زوایای اطراف مسلط خواهید بود و این البته به نوع دوربین نیز بستگی خواهد داشت . برای خرید دوربین مدار بسته ارزان می توانید به فروشگاه های مربوطه مراجعه کنید قیمت ها و کیفیت ها را مقایسه کرده و بهترین و ارزان ترین نوع آن را تهیه کنید .

قیمت پک کامل دوربین مداربسته به عوامل متعددی چون نوع آن , تجهیزات آن و قابلیت های دوربین بستگی دارد . یکی از انواع دوربین های مداربسته که کاربرد فراوانی هم دارد دوربین مداربسته خانگی است , فروش دوربین مداربسته خانگی در بسیاری از فروشگاه های معتبر صورت می گیرد اما به هنگام خرید این نوع لازم است مواردی را در نظر داشته باشید .

فروش دوربین مداربسته خانگی

دوربین های مدار بسته خانگی به جهت نظارت و کنترل افرادی که به خانه رفت و آمد دارند مورد استفاده قرار گرفته می شود . به هنگام خرید این نوع دوربین ها به این نکات توجه فرمایید :

به کیفیت تصاویر ضبط شده با دوربین توجه فرمایید : وضوح تصاویر علی الخصوص در شب بسیار مهم است , دوربین های بی کیفیت موجب عدم دید کافی شما می گردد .

به نوع و برند دوربین دقت کنید : یکی از انواع مهم دوربین های مداربسته خانگی بی سیم است , بسیاری برندها با تولید و فروش دوربین مداربسته بیسیم نبض بازار را به دست گرفته اند .

قیمت دوربین مداربسته را در نظر داشته باشید : قیمت دوربین مدار بسته خانگی با توجه به تاسیساتی که دارد تعیین می شود طبیعتا هر اندازه تجهیزات و قابلیت های دوربین بیش تر باشد قیمت آن هم بالاتر است .


  • پارند سیستم
  • ۰
  • ۰

نصب دوربین مداربسته 

دوربین های مداربسته تجهیزاتی هستند که در یک محل نصب شده و به رصد رفتار و عملکرد های افراد می پردازند , نصب دوربین مداربسته در منزل و یا محل کار بایستی توسط فردی کاربلد و ماهر صورت بگیرد تا تصاویر با کیفیت بالا بر روی صفحه نمایش نشان داده شوند .

افرادی که خود مایل به نصب دوربین مداربسته هستند می توانند فیلم آموزش نصب دوربین مدار بسته را مشاهده کنند و اصول و قوانین نصب را به طور کامل بیاموزند مشورت و کمک گرفتن از یک فرد باتجربه می تواند در این زمینه کمک کننده باشد . 

نصب دوربین مداربسته در منزل 

همانطور که در مطالب دیگر بیان کرده بودیم ، نصب دوربین مدار بسته مزایای بسیار زیادی دارد. امروزه بسیاری به این نتیجه رسیده اند که برای مدیریت و نظارت مستمر می بایست از دوربین مدار بسته استفاده نمایند. یکی از این محیط ها برای نظارت و مدیریت ، منازل مسکونی می باشد.

برای روشن نمودن این مبحث بهتر است که آن را به دو قسمت محیط درونی منزل و محیط بیرونی (مشترک با دیگر همسایگان) تقسیم کرد. همانطور که می دانید برای بسیار از ما سوال است که آیا درون منزل خود هم باید اقدام به نصب دوربین مدار بسته کنیم؟ جواب به چند دلیل که امروزه زیاد مورد استقبال قرار می گیرد ، بله است. اکثر ما به دلیل مشغله های کاری بسیاری از زمان روز را در منزل نیستیم که در نبود ما فرزندان یا افراد سالمندی را در خانه داریم که یا تنها هستند یا دارای پرستار می باشند. بهترین گزینه برای رفع دقدقه ی فکری ما نصب دوربین مدار بسته در محیط درونی منزل است. با این عمل می توانیم همزمان از افراد ناتوان در منزل مراقبت به عمل آوریم و در طرف دیگر رفت و آمد و اشیای مهم در منزل را کنترل نماییم.

در قسمت محیط بیرونی منزل مسکونی که عموما برای مدیریت بهتر مدیران ساختمان جهت نظارت بر رفت و آمد ، تامین امنیت هسایگان ، رفع مشکلات احتمالی در ساختمان و رفع سوء تفاهم ها و دیگر موارد ، نصب دوربین مدار بسته بسیار کارآمد و مدرن می باشد.


  • پارند سیستم
  • ۰
  • ۰

دوربین مدار بسته پرکسیس

دوربین های مداربسته با برند ها و مارک های زیادی در بازار موجود هستند و هر خریداری اگر بدون آگاهی و اطلاعات لازم برای خرید این تجهیزات به فروشگاهی مراجعه کند قطعا دچار سردرگمی خواهد شد .

یکی از برندهای معتبر در زمینه ی دوربین های مداربسته پرکسیس است , دوربین مدار بسته پرکسیس با دارا بودن حداکثر کیفیت و حداقل قیمت سعی در کسب رضایت مشتریان خود دارد و به این نحو بهترین دوربین های مداربسته را روانه ی بازار فروش می کند .

قیمت دوربین مداربسته پرکسیس

اگر قیمت این محصولات را جویا شوید باید عرض کنیم که قیمت این تجهیزات به عوامل متعددی بستگی دارد در اینجا تعدادی از آن ها را شرح می دهیم .

۱) نوع دوربین مدار بسته

دوربین های مدار بسته انواع مختلفی دارند. انواع دوربین مدار بسته عبارتند از دام، اسپید دام، دید در شب، مادون قرمز، چرخان یا PTZ، بولت، IP، بی سیم و …. انواع این دوربین ها و موارد کاربرد آن ها در مطلب معرفی انواع دوربین مداربسته، ویژگی‌ها و کاربردهای آن‌ها به طور مفصل توضیح داده شده است. دوربین های مدار بسته معمولی یا دام قیمت پایین تری دارند. هر چه امکانات دوربین مدار بسته از جمله امکان دید در شب، بزرگنمایی تصاویر، زاویه دید، چرخش دوربین،فاصله تحت پوشش و … بیشتر باشد، هزینه دوربین مدار بسته نیز افزایش می یابد.

تقسیم بندی دیگری نیز برای دوربین مدار بسته وجود دارد و آن تقسیم بندی بر اساس کیفیت تصویر ضبط شده است. از این نظر دوربین مدار بسته به 4 دسته کلی “آنالوگ”، “اچ دی”، “فول اچ دی” و “های فول اچ دی” تقسیم بندی می شوند. واضح است که هر چه کیفیت تصویر بیشتر باشد، قیمت دوربین مدار بسته افزایش می یابد. 

لازم به ذکر است که کیفیت تصویر مورد نیاز به کاربرد مورد نظر بستگی دارد و در برخی موارد صرف هزینه اضافی برای خرید دوربین مدار بسته با کیفیت تصویر بسیار بالا ضروری نمی باشد. توصیه می کنیم قبل از خرید دوربین مدار بسته با کارشناسان مجرب پویابین مشورت کنید تا دوربین مدار بسته ای با قیمت مناسب و کارکرد مناسب تهیه کنید.

۲) تعداد دوربین مدار بسته مورد نیاز

ساختمانی که اتاق و فضاهای بیشتری داشته باشد، به منظور پوشش همه فضاهای موجود، تعداد دوربین مدار بسته بیشتری را لازم دارد. هر چه تعداد دوربین مداربسته موجود در پک بیشتر باشد، قیمت بیشتر می شود. دوربین هایی که قابلیت بزرگنمایی تصویر و چرخش را دارند، می توانند به جای چند دوربین ساده کارایی داشته باشند. به عنوان مثال شما با تهیه یک دوربین PTZ ، می توانید فضایی را پوشش دهید که نیاز به 4 دوربین ساده دارد. اگر چه هزینه دوربین PTZ بالاتر است، ولی هزینه نصب و نگهداری یک دوربین مداربسته، کمتر از 4 دوربین مدار بسته است.


  • پارند سیستم
  • ۰
  • ۰

وارد کننده برتر دوربین مدار بسته

سیستم های امنیتی دوربین مداربسته یا تولید داخل است تحت عنوان دوربین مدار بسته ساخت ایران و یا توسط برند ها و کمپانی های خارجی طراحی و تولید می شوند , تولید کننده دوربین مداربسته در ایران با به کارگیری تکنولوژی های ساخت تجهیزات الکترونیکی اقدام به تولید انواع دوربین های مداربسته نموده است و تا حد زیادی هم در این زمینه موفق عمل کرده است .

قیمت انواع دوربین مداربسته که وارد کننده دوربین مدار بسته وارد می کند با دوربین های داخلی متفاوت است و این بستگی به کیفیت دوربین و تجهیزات آن خواهد داشت .

وارد کننده برتر انواع دوربین مدار بسته

دوربین های دام   DOME

معنای لغوی کلمه دام DOME گنبد است. در واقع دوربین مداربسته دام به معنی دوربینی است که به شکل گنبد بوده و عنوان دیگری که درباره ان بکار میرود دوربین های سقفی است. این دوربین ها بیشتر بر روی سقف نصب شده و در کیفیت و اشکال متفاوتی در بازار موجود هستند.

دوربین های صنعتی

استفاده از این دوربین در بازار ایران برخلاف نامش، منحصر به مصارف صنعتی نیست. نام اصلی این دوربین ها Body Camera می باشد و به شکل مکعب مستطیل هستند. به طور معمول قابلیت تعویض لنز برای این دوربین ها در نظر گرفته شده است و از آن ها بیشتر در جاهایی استفاده می شود که زوم یا فکوس خاصی مدنظر باشد.

دوربین های گردان یا اسپیددام PTZ

به کلیه دوربین مداربسته ای که در آن ها قابلیت چرخش دوربین در جای خود به وسیله کنترل کننده یا اتوماتیک فراهم شده باشد، دوربین های گردان یا Speed Dome یا PTZ گفته می شود. از این دوربین ها بیشتر در مواقعی استفاده می شود که فرد نیاز داشته باشد تصاویر دوربین مداربسته را همزمان نظارت کند. از این رو فرد می تواند با استفاده از قابلیت PTZ سیستم های مداربسته، دوربین را به هر جهت که می خواهد بچرخاند و در هر جا که می خواهد زوم کند. دوربین های اسپید دام به دلیل تعبیه شدن موتور روی آنها از قیمت بالاتری نسبت به سایر دوربین های مداربسته برخوردارند.

دوربین های مینیاتوری

دوربین های مینیاتوری یا Mini Camera همانگونه که از نامش پیداست دوربین مداربسته کوچک موجود در بازار است. این نوع دوربین بیشتر به عنوان دوربین مخفی به کار می رود.


  • پارند سیستم