دوربین مدار بسته

تولید کننده دوربین مدار بسته و بزرگترین فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته

تولید کننده دوربین مدار بسته و بزرگترین فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته

شرکت پارند سیستم برترین تولید کننده ایرانی دوربین مدار بسته با برند های بسیار حرفه ای و اهمچنین اقتصادی
دوربین مداربسته پرکسیس
دوربین مدار بسته داینا تک
فروشگاه دوربین مدار بسته
خرید دوربین مداربسته

  • ۰
  • ۰

پروژکتور های مکمل برای سیستم دید در شب دوربین مدار بسته 

دید در شب دوربین های مداربسته بسیار اهمیت دارد چرا که عمدتا خلافکاران و سارقان با سو استفاده از تاریکی شب اقدام به دستبرد و مزاحمت برای افراد می کنند , از این رو دوربین های مداربسته ای که امروزه تولید می شوند مجهز به پروژکتورهای مکمل برای سیستم دید در شب دوربین مدار بسته می باشند .

پروژکتور های مکمل برای سیستم دید در شب دوربین مدار بسته 

پروژکتور دید در شب دوربین مداربسته

پروژکتور دید در شب دوربین مداربسته علاوه بر افزایش دید دوربین مداربسته در تاریکی موجب بهود کیفیت تصاویر نیز می گردد و کاربر می تواند از تصاویر و ویدیو هایی با کیفیت بالا برخوردار گردد .

برخی دلایل استفاده از پروژکتور دید در شب دوربین مداربسته یا همان پروژکتور IR در ذیل آورده شده است :

همانطور که در بالا هم ذکر شد استفاده از پروژکتور دید در شب دوربین مداربسته باعث عدم جلب توجه افراد می شود , به هنگام شب اگر چراغ ها و روشنایی ها را به سمت دوربین به جهت افزایش دید آن تنظیم کنیم نه تنها دوربین تصاویر باکیفیت تر و واضح تری را ثبت نمی کند بلکه توجهات را هم به سمت دوربین مداربسته جلب می نماید از این رو سارقان می توانند به راحتی دوربین مداربسته نصب شده در محیط را تشخیص و نسبت به تخریب آن اقدام کنند .

پروژکتور دید در شب دوربین مداربسته در مقایسه با چراغ هایی که برای افزایش روشنایی محیط استفاده می کنند دید بهتری را به دوربین مداربسته می دهد که از بهم ریختگی تصاویر هم جلوگیری می کند , نور نامرئی که از این نورافکن ها منتشر می شود سبب روشنایی محیط گردیده که البته تنها کاربر قادر به تشخیص آن خواهد بود .

عمدتا سازمان ها و شرکت های مهم از پروژکتور دید در شب دوربین مداربسته  به دلیل مسائل امنیتی استفاده می کنند به وسیله این قابلیت در دوربین های مداربسته می توان تا حد زیادی امنیت محیط را در شب حفظ کرد , با صرف هزینه اندکی در این باره و بدون استفاده از نور افکن های بزرگ و قابل مشاهده می توان نور محیط را تنظیم کرد و تصاویر را با وضوح بالایی دریافت نمود .


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی