دوربین مدار بسته

تولید کننده دوربین مدار بسته و بزرگترین فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته

تولید کننده دوربین مدار بسته و بزرگترین فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته

شرکت پارند سیستم برترین تولید کننده ایرانی دوربین مدار بسته با برند های بسیار حرفه ای و اهمچنین اقتصادی
دوربین مداربسته پرکسیس
دوربین مدار بسته داینا تک
فروشگاه دوربین مدار بسته
خرید دوربین مداربسته

  • ۰
  • ۰

چرا و چگونه دوربین مداربسته را پنهان کنیم

نصب دوربین های مداربسته به جهت تصویر برداری از محیط اهمیت زیادی دارد , دوربین مداربسته گاهی توسط افراد سارق مخدوش شده و دچار خرابی می شود به همین دلیل هم لازم است در محلی امن نصب و پنهان کنیم . 

انواع دوربین مداربسته موجود در بازار در طرح های مختلفی تولید و به فروش می رسند که طرح های خاص می توانند کارساز باشند دوربین هایی با اشکالی چون چراغ های روشنایی و زنگ و .. که جلو درب نصب شده و توجه کسی را جلب نمی کند .

معرفی مکان های مناسب برای نصب دوربین مداربسته مخفی در خانه ها

درب ورودی

درب جلویی خانه، اولین مکان برای ورود به خانه است. این مکان، پر رفت و آمد ترین قسمت خانه است. نصب و راه اندازی دوربین مداربسته مخفی در این محل می توانید ورود و خروج افراد را زیر نظر بگیرید. یک دوربین مداربسته مخفی می تواند به شکل چراغی در ورودی خانه استتار شود.

اتاق نشیمن

اتاق نشیمن اصلی ترین قسمت یک خانه است و اکثر فعالیت های اعضای خانواده در این اتاق انجام می گیرد. نصب دوربین مداربسته مخفی در این مکان برای نظارت امنیتی خانه مناسب است. این دوربین مداربسته می تواند داخل ساعت دیواری، لبه تابلوها، داخل لوازم تزیینی و … قرار بگیرد. با استفاده از این دوربین می توانید فعالیت های خدمتکار یا پرستار بچه را نیز تحت نظر بگیرید.

تعدادی از اقلام گران قیمت و بزرگ خانه مثل سینمای خانگی، کنسول های بازی و … در اتاق نشیمن نگه داری می شوند. نصب و راه اندازی دوربین مداربسته مخفی در اتاق نشیمن می توانید از سرقت آن ها جلوگیری کنید.

اتاق کار

نصب و راه اندازی دوربین مداربسته مخفی در اتاق کار می توانید از مدارک و اسناد مهم اداری خود محافظت کنید. این دوربین مداربسته را می توانید به شکل حسگر دود یا آتش روی سقف اتاق کار نصب کنید و نمای 360 درجه ای از اتاق را داشته باشید.

درب حیاط یا تراس

سارقان به راحتی می توانند از راه در پشتی و در تراس وارد خانه شوند. اگر یک دوربین مداربسته مخفی را در بالای این درب نصب کنید، همه کسانی را که در حیاط پشتی هستند و وارد خانه می شوند را می بینید.

ممکن است تعدادی وسیله گران قیمت مثل دستگاه چمن زنی، لوازم تفریحی و … در حیاط پشتی خانه وجود داشته باشد. نصب و راه اندازی این دوربین می توانید از سرقت آن ها نیز جلوگیری کنید.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی