دوربین مدار بسته

تولید کننده دوربین مدار بسته و بزرگترین فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته

تولید کننده دوربین مدار بسته و بزرگترین فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته

شرکت پارند سیستم برترین تولید کننده ایرانی دوربین مدار بسته با برند های بسیار حرفه ای و اهمچنین اقتصادی
دوربین مداربسته پرکسیس
دوربین مدار بسته داینا تک
فروشگاه دوربین مدار بسته
خرید دوربین مداربسته

  • ۰
  • ۰

قیمت دوربین مدار بسته ahd

هرکدام از دوربین های مداربسته دارای قیمت های متفاوتی هستند که بر اساس نوع و تجهیزات آن ها تعیین می شود . به طور مثال قیمت دوربین مدار بسته بیسیم با قیمت دوربین مدار بسته آنالوگ متفاوت است . 

برای تعیین قیمت یک دوربین باید به سایز آن , بدنه آن , نوع لنز دوربین , کمپانی سازنده آن و دیگر موارد این چنینی توجه کرد .

قیمت دوربین مدار بسته بیسیم 

نوع دوربین

دوربین های مدار بسته وای فای در دو نوع کلی آنالوگ و دیجیتال یا تحت شبکه (IP) در بازار موجود هستند. دوربین های انالوگ خود به انواع بسیار زیادی از جمله AHD, HDCVI و… دسته بندی می شوند. اولین نکته در خرید دوربین مداربسته وای فای ، شناخت نوع دوربین است.

کیفیت دوربین

همیشه کیفیت حرف اول را میزند، اما چه جور کیفیتی؟ ما در دوربین مدار بسته وای فای دو سبک کلی برای کیفیت داریم، یکی کیفیت تصویربرداری است .  نوع دیگر کیفیت، که توجه به آن بسیار مهم است و معمولا نادیده گرفته میشود، کیفیت ضبط تصویر توسط دستگاه DVR یا NVR است. ممکن است دوربین های ما ۹۶۰p تصویربرداری کنند اما DVR توانایی ضبط تا ۷۲۰p را داشته باشد. در این حالت تصویر نهایی ضبط شده توسط سیستم دوربین مداربسته وای فای ما تنها ۷۲۰p خواهد بود .

قیمت دوربین مدار بسته آنالوگ

اولین عامل تاثیر گذار بر روی قیمت دوربین های انالوگ برند آنهاست. اینکه کدام تولید کننده این محصول را ساخته است تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت دوربین های مداربسته خواهد داشت.

دومین عامل تعیین کننده بر روی قیمت دوربین مداربسته کیفیت تصویر و نوع چیپ تصویر آنهاست. کیفیت تصویر دوربین های آنالوگ را با واحد تیوی لاین (TVL) نشان می دهند. کیفیت تصویر دوربین های انالوگ امروزی بین 420 تا 700 تیوی لاین است. طبیعتا هرقدر کیفیت تصویر دوربین بالاتر باشد قیمت آن نیز بالاتر است. در رابطه با چیپ تصویر نیز به صورت کلی چیپ های CCD گران قیمت تر از چیپ های CMOS یا DIS هستند. 

سومین عامل تعیین کننده بر روی قیمت دوربین لنز آن است. دوربین هایی که دارای لنز ثابت هستند معمولا قیمتی به مراتب پایین از دوربین های با لنز متغییر (وریفوکال) دارند. 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی