دوربین مدار بسته

تولید کننده دوربین مدار بسته و بزرگترین فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته

تولید کننده دوربین مدار بسته و بزرگترین فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته

شرکت پارند سیستم برترین تولید کننده ایرانی دوربین مدار بسته با برند های بسیار حرفه ای و اهمچنین اقتصادی
دوربین مداربسته پرکسیس
دوربین مدار بسته داینا تک
فروشگاه دوربین مدار بسته
خرید دوربین مداربسته

  • ۰
  • ۰

انواع دوربین مدار بسته 

دوربین های مدار بسته دارای انواع مختلفی هستند که هرکدام بسته به نوعی که دارند دارای قیمت ها و کاربری های متفاوتی هستند , آنچه که در رابطه با انواع دوربین مدار بسته اهمیت دارد قیمت آن هاست . قیمت انواع دوربین مدار بسته بر اساس مواردی چون سایز دوربین , جنس بدنه دوربین , شکل ظاهری دوربین و .. است که تعیین می شود .

انواع دوربین مدار بسته ارزان 

دوربین مداربسته ارزان قیمت طرفداران بسیاری دارد و می توان از آن ها در کاربری های متفاوتی استفاده کرد . برای صرفه جویی در هزینه ها می توان از پکیج دوربین مدار بسته ارزان نیز استفاده کرد .

موارد استفاده از انواع دوربین مدار بسته

از سیستم دوربین مدار بسته جهت دو ماموریت مجزا مختلف استفاده می می شود، ماموریت اول استفاده از دوربین جهت پوشش نیازهای نظارتی و ماموریت دوم استفاده از دوربین ها جهت پوشش نیازهای حفاظت و حراستی ، در ماموریت نخست ، از دوربین مدار بسته تنها جهت نظارت بر یک رویداد استفاده می کنیم، تشخیص چهره شخصی که دوربین تصویر آن را بر می دارد در اینجا اهمیت چندانی ندارد، بلکه تنها حضور او در صحنه برای کاربر سیستم مدار بسته اهمیت دارد. اما در حالت دوم علاوه بر تصویر کلی فردی که در میدان دید دوربین است جزئیات تصویر هم برای کاربر دوربین اهمیت دارد و نباید از دست داده شود. امروزه برخی از مشتریان به دنبال راهکارهای نظارتی و برخی دیگر به دنبال راهکارهای حفاظتی هستند اما مشتریان هوشمند بیشتر به دنبال راهکارهای ترکیبی هستند یعنی از دوربین مدار بسته جهت انجام امور نظارتی وحفاظتی به صورت یکپارچه استفاده می کنند.

امروزه با رشد و توسعه فناوری های هوشمند ، یکپارچه سازی تجهیزات امنیتی با یکدیگر مانند دوربین مدار بسته ، سیستم های اعلام حریق ، کنترل تردد و اعلام سرقت باعث شده است تا مشتریان نیازهای حفاطتی خود را بصورت توامان پوشش داده و کنترل کنند. از کاربرد های سیستم دوربین مدار بسته می توان به مواردی مانند: راهکارهای صنعتی شامل تجهیز کارخانه های صنعتی بزرگ و کوچک راهکارهای امنیتی و پلیسی مانند کمک به حفظ امنیت در جوامع راه حل های کنترل ترافیک مانند مدیریت ترافیک با استفاده از تصویر دوربین های مدار بسته که از وقوع تصادفی ، چند کیلومتر جلوتر تصویر برداری کرده است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی